Arnold Sanow
Arnold Sanow, MBA, CSP (certifikovaný profesionálny rečník) sa zameriava na prácu s podnikmi, združeniami a vládnymi agentúrami a pomáha im pri budovaní silnejších zákazníkov a vzťahov na pracovisku.
Toto všetko Arnold dosahuje prostredníctvom prednášok, seminárov, školení, zjednodušení, ústupkov, koučovania a poradenstva.
Zameriava sa na: komunikáciu, schopnosti ľudí, presviedčanie, prezentačné zručnosti, emočnú inteligenciu, stretávanie sa, teambuilding, vodcovstvo, zákaznícky servis, predajný vzťah, vytváranie sietí a ďalšie mnohé témy obchodného a personálneho rozvoja.
Prezentoval viac ako 2.500 interaktívnych, zábavných, zaujímavých, názorovo provokačných a obsahovo bohatých platených prezentácií pre viac než 500 rôznych spoločností, vládnych agentúr a združení na celom svete (Agilent Technologies, Federal Bureau of Investigation, Precision Tune Auto Care, Vie de France Ymazaki, Kaiser Permanente, National Telecommunications Cooperative Association, Kaplan Learning, SEKO worldwide, British Telecom, U.S. Department of Agriculture, National Association of Homebuilders, CDW Corporation, National Institutes of Health, Trial Lawyers Association).
Je hodnotený v priemere 4.8 až 5.0 z 5.0 a viac ako 90% jeho klientov si ho žiada znova. Je autorom 6 kníh ako napríklad "Get Along with Anyone, Anywhere, Anytime", "Deliver Every Presentation with Power. Punch and Pizzazz", "Marketing Boot Camp", the "Charisma Card Deck.. Build Relationships, Rapport and Connect".
Je častým hosťom v médiách ako the CBS evening news, ABC world morning News, Wall St. Journal, USA Today, Washington Post, Time Magazine a iných.
Bol hovorcom pre AT&T a Intuit a od roku 1985 je prezidentom the Business Source, Inc., firmy zaoberajúcej sa obchodným rozvojom a vzdelávaním.
Taktiež je bývalým asistentom profesora na Georgetown University. Časopis Successful Meetings Magazine nedávno menoval Arnolda za jedného z 5 rečníkov v USA - „veľa muziky za málo peňazí".
Témy prednášok:
Vychádzajte s kýmkoľvek, kedykoľvek a kdekoľvek ... budujte správy, vzťahy a prepojenia so zákazníkmi a spolupracovníkmi
Prezentujte so silou, ráznosťou a šmrncom
Udržanie zákazníka po celý život ... vytvorte WOW zákaznícku skúsenosť
Tímy, ktoré fungujú - zmeňte skupinu na tím
1-1 vzťahy predaja
Porozumenie americkej kultúre