Brett King
Autor priekopníckeho bestselleru „BANK 2.0" a globálne pôsobiaci strategický poradca pre finančné služby, Brett King, nielen rozpráva o bankovníctve tretej generácie, ale je v prvej línii a tvorí ho. Ako zakladateľ a riaditeľ Movenbank, prvej mobilnej banky v USA a Británii, dostal priestor v BBC, CNBC, Bloomberg TV, The Wall Street Journal, Financial Times, The Economist a The Asian Banker Journal.
Brett King je celosvetovo uznávaným odborníkom na inováciu, spokojnosť zákazníkov, distribučné kanály a porozumenie zásadným posunom v spotrebiteľskom správaní a svojimi poznatkami z brandže pravidelne prispieva do Huffington Post, Internet Evolution, FinExtra a svojho osobného blogu, Banking4Tomorrow.com.
Momentálne je Brett King poradcom správnej rady firmy Geezo, vedúceho poskytovateľa softwarových služieb pre banky a družstevné záložne. Taktiež robí poradenstvo pre finančnú vzdelávaciu organizáciu IAFM, International Academy of Financial Management. Ako spoluzakladateľ IAFM, jedného z najrýchlejšie rastúcich združení profesionálov na svete s vyše 200,000 členmi a spoločníkmi v 145 krajinách, hral Brett King nezastupiteľnú úlohu pri vývoji celosvetového certifikačného tréningu, ktorý IAFM poskytuje.
Viedol tiež ázijskú divíziu Modem Media/Digitas (súčasť skupiny Publicis), pričom mal na starosti obrat vyše 10 miliónov dolárov za rok a 100 - 150 zamestnancov. King bol tiež vedúcim manažérom pre e-business Deloitte Consulting so zodpovednosťou za služby v oblasti technologickej integrácie v ázijskom regióne, v prvom rade pri aktivitách zahŕňajúcich finančné služby. King momentálne poskytuje poradenstvo najvýznamnejším finančným inštitúciám po celom svete a rečnil na konferenciách vo viac než 30 krajinách pre organizácie ako Google, Forbes, Oracle, The Economist, SWIFT, the American Bankers Association, Bloomberg, The Asian Banker, IIR, Marcus Evans, DTT Fast 500 a HSBC. Je porotcom pri udeľovaní ocenení The Asian Banker Retail Banking Excellence Awards, GSMA Global Mobile Awards, Middle East Business Achievement Awards a Middle-East Retail Banking Awards.
Veľký posun v základoch spotrebiteľského správania. Väčšina našich podnikateľských konceptov je založená na fyzickej interakcii, procesoch, ktoré sa dejú tvárou v tvár a hodnota sa vytvára za prítomnosti oboch strán. Čo sa stane, keď sa zmenia samotné základy spotrebiteľského správania? Pokiaľ ešte nechápete, čo je „Veľký posun" (The Big Shift), tak je pravdepodobné, že vy a ľudia okolo vás stále vnímate zmeny ako príchod internetu, smartphony, mobilné platby, sociálne média a siete ako pokrokové štádium technologického vývoja. Čo ak je na týchto zmenách ale viac, než sa na prvý pohľad zdá? Čo ak tvoria základ niečoho fundamentálneho a ak sa na ne pozeráme súhrnne, predpovedajú do budúcnosti omnoho väčšie a dôležitejšie zmeny? Či už ide o značky, hodnotu aktív alebo potenciál budúcich investícií, je dosť možné, že spotrebitelia už dnes zdieľajú svoje názory pomocou sociálnych médií.
Nástroje, ktoré vznikli spolu s „Veľkým posunom" zahŕňajú proces „analýzy sentimentu," ktorá investorom umožní predpovedať postoje spotrebiteľov ku špecifickým témam podľa toho, aké informácie si verejnosť vymieňa. Toto na oplátku vytvára príležitosť, využiť už prístupné informácie na predpovedanie možného zisku a rizika momentálneho alebo budúceho portfólia investorov v „skutočnom čase."
Ak sa investori naučia plávať vo vodách „Veľkého posunu," dostanú príležitosť sprehľadniť trh tým, že odstránia prostredníkov, ktorí upravujú komunikačné toky, čo v konečnom dôsledku na trhu znižuje konkurenčné prostredie.
Použitím jednoduchých nástrojov sociálnych médií môže trh s nehnuteľnosťami nielen zachytiť a hľadať expertízu, ktorá je k dispozícii na sieti, ale tiež vytvoriť vzťahy, povzbudiť požičiavanie medzi rovesníkmi a súkromnými investormi.
Témy prednášok:
Budúcnosť bankovníctva
Bankovníctvo a finančný sektor
Rozvoj vrcholových manažérov a odborníkov
Optimalizácia kanálov a stanovenie priorít
Interakcia Človek-Počítač a jej použiteľnosť
Ako pre klienta zarobiť peniaze