Daniel Burrus
Daniel Burrus je považovaný za jedného z popredných svetových technologických prognostikov a obchodných stratégov. Je zakladateľom a CEO spoločnosti Burrus Research, čo je výskumná a poradenská firma, ktorá sleduje globálny pokrok v technológiami riadených trendoch, ktoré pomáhajú klientom lepšie porozumieť tomu, ako sa technologické, spoločenské a obchodné sily zbližujú, aby vytvorili obrovské a nevyužité príležitosti. Je autorom šiestich kníh, vrátane The New York Times a The Wall Street Journal bestselleru „Flash Foresight: How To See the Invisible and Do the Impossible", ako aj vysoko cenenej „Technotrends."
Časopis The New York Times označil Daniela Burrusa ako jedného z troch najväčších amerických obchodných "guru". Ako po rečníkovi je po ňom obrovský dopyt.
V roku 1983 sa Burrus stal prvým a jediným futurológom, ktorý presne určil dvadsať technológií, ktoré sa stanú hnacou silou obchodných a ekonomických zmien v nadchádzajúcich desaťročiach.
Od tej doby pokračoval vo vytváraní celosvetovej reputácie pre svoje výnimočné predpovede technologických zmien a ich priameho dopadu na obchodný svet.
Stovkám klientov pomohol identifikovať nové príležitosti a rozvíjať úspešné konkurenčné stratégie, založené na kreatívnom použití špičkových technológií a realizoval cez 2400 prejavov pre firmy, združenia a profesionálne organizácie na celom svete.
Vo svojich prezentáciách je pán Burrus majster v prispôsobení svojho posolstva poslucháčom. Zaoberá sa relevantnými trendami a ponúka výkonné a praktické rady pre zvrat rýchlej, technológiou riadenej zmeny na konkurenčnú výhodu.
Jeho okúzľujúci štýl mieša včasné a provokatívne názory a znalosti s tou správnou dávkou humoru a motivácie. Jeho záujem o výskum sa ukázal v treťom ročníku vysokej školy, kedy sa stal jedným z prvých vysokoškolákov v krajine, ktorý získal Federálny výskumný grant.
Založil a spravoval šesť firiem, z ktorých tri boli v prvom roku národnými lídrami.
Ako veľmi úspešný podnikateľ vie, ako previesť výsledky výskumu do praktických obchodných výhod. Zoznam Burrusových klientov zahŕňa širokú škálu odvetví a mnoho spoločností Fortune 500, ako napríklad GE, IBM, Oracle, Microsoft, DuPont, Google, Toshiba, Procter & Gamble, American Express, Northwestern Mutual, ExxonMobil a Sara Lee.
Bol hlavným subjektom PBS Special, objavil sa v programoch staníc ako CNN, CNBC a Bloomberg a je citovaný v rôznych publikáciách vrátane The Wall Street Journal, USA Today, Fortune a Industry Week.
Témy prednášok:
Záblesk predvídavosti: sedem radikálnych princípov, ktoré zmenia váš biznis
Akcelerácia rastu v oživenej ekonomike
Vedenie so strategickou predvídavosťou a istotou
Virtualizácia a pokročilé služby: riadenie obchodného procesu transformácie
Technologicky aktivovaná inovácia: vytváranie a udržiavanie konkurenčnej výhody
Transformácia toho, ako obchodovať a predávať: pozrite sa na neviditeľné, aby ste urobili nemožné
Sedem pilierov digitálneho marketingu
Transformácia zdravotníctva s technologicky aktivovanou inováciou
Formovanie budúcnosti poľnohospodárstva
Transformácia vzdelávania: použitie technológie na urýchlenie učenia sa