Harry Beckwith
„Úžasné. Skúsenosť, akú človek zažije raz za život." Reagovla Ed Artz, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Procter & Gamble na prednášku Harryho Beckwitha.
Marketingový poradca, autor bestsellerov, blogger, medzinárodný rečník. Študoval na Stanford University a na Oregon School of Law (kde bol členom elitného študentského krúžku „Phi Beta Kappa Society") a získal titul doktor práva. Pracoval ako editor periodika „Oregon Law Review". Dnes žije v Minneapolise v Minnesote. Harry vedie „Beckwith Partners", marketingovú spoločnosť, ktorá sa venuje poradenstvu v oblasti značiek a positioningu. Zameriavajú sa na pomoc pri predaji nehmotných statkov, dizajne kampaní, ako aj pri prispôsobovaní a pretváraní rečníckych prejavov a prezentácií. Okrem toho usporadúvajú workshopy na rozličné témy. Beckwith Partners poskytuje poradenské služby pre dvadsaťštyri klientov na zozname Fortune 200, ako napríklad IBM, Wells Fargo, Gillette, DuPont, Merck a pre desiatky začínajúcich spoločností. Harry napísal päť medzinárodných knižných bestsellerov s podnikateľskou tématikou, medzi ktoré patria aj „Selling the Invisible" (po česky vyšlo ako „Jak prodat neviditelné", Pragma 2010) alebo „Unthinking". Tieto knihy sa objavili na viacerých zoznamoch najlepšej podnikateľskej literatúry všetkých čias a získali mnohé iné ocenenia. Boli preložené do 23 jazykov.
Harry je aktívnym bloggerom - na svojom blogu „Unthinking" sa zaoberá psychológiou zákazníka a faktormi, ktoré ovplyvňujú nákupné rozhodnutia. Harry je medzinárodne uznávaný rečník. V prieskume medzi 13 000 vrcholovými manažérmi z roku 2009 bol označený za jedného z piatich najlepších rečníkov na tému predaja a marketingu. Rečnil a a prednášal o marketingu a psychológii spotrebiteľov v 18 krajinách a na 11 ekonomicky zameraných univerzitách, ako napríklad Wharton, University of Chicago, Amity (New Delhi) a NYU. Počas svojej štrnásťročnej kariéry rečníka prednášal druhému najväčšiemu odborovému zväzu na svete, účastníčkam najvyššej ženskej golfovej súťaže v USA, organizácii čínskych módnych dizajnérov a 59 zo spoločností na zozname Fortune 500, ako napríklad General Motors, Target, McKesson, PricewaterhouseCoopers a Microsoft. Každé podujatie je prispôsobené požiadavkám a špecifikám klientov s ohľadom na Harryho silné stránky.
Témy prednášok:
Predaj neviditeľného
Predaj a marketing
Ako ponúkať komplexné služby