John Mullins
John Mullins je profesorom manažérskej praxe v podnikaní a marketingu na London Business School. Titul MBA získal na Stanford Graduate School of Business a titul PhD. na University of Minnesota. Ako učiteľ prináša do svojho učenia a výskumu 20 rokov skúseností s rýchlo rastúcimi maloobchodnými firmami.
Kým sa v roku 1992 stal vysokoškolským profesorom, vydal štyri knihy a viac ako 40 článkov v rôznych druhoch printových médií, vrátane Harvard Business Review, the MIT Sloan Management Review a The Wall Street Journal. Jeho výskum získal národné a medzinárodné ocenenia od Marketing Science Institute, American Marketing Association a Richard D. Irwin Foundation.
Je častým rečníkom pre publikum, ktoré sa zaujíma o podnikanie a rizikový kapitál. Johnova obchodná kniha The New Business Road Test: What Entrepreneurs and Executives Should Do Before Writing a Business Plan (3. vydanie, Londýn: Prentice-Hall/FT 2010), je konečná práca na hodnotenie a vytváranie trhových príležitostí. Jeho najnovšia kniha, kriticky prehlasuje Getting to Plan B: Breaking Through to a Better Business Model (Boston: Harvard Business Press 2009), napísaná spolu s Randym Komisarom, partnerom váženej firmy s rizikovým kapitálom Kleiner Perkins Caufield & Byers v Kalifornii, bola časopismi BusinessWeek a INC Magazine vyhlásená za „najlepšiu knihu roka 2009". John konzultoval a vzdelával vedúcich pracovníkov na piatich kontinentoch, pre celý rad organizácií, veľkých aj malých, vrátane Kenya Airways, Merck-Serono, Time Warner Communications, European and African Venture Capital Associations, Pumpkin Ltd., Young Presidents Organization a International Finance Corporation of The World Bank a iné. Pôsobil v predstavenstvách rýchlo rastúcich podnikateľských spoločností v Spojených štátoch, Veľkej Británii, Európe a Ázii.
Témy prednášok:
Hodnotenie podnikateľských príležitostí
Budovanie prelomových podnikateľských modelov
Prečo obchodné plány nevychádzajú?
Riadenie hotovosti pre rast
Akú hodnotu má moja spoločnosť?
Inovačná medzera vo vašej spoločnosti - a čo s tým môžete robiť?
Je podnikateľský anjel (poskytovanie začiatočného kapitálu) lepší než sex?