Kevin Freiberg
Najpredávanejší autor a expert v oblasti riadenia a motivácie ľudí, profesionálny rečník.
Kevin Freiberg uz vyše 20 rokov koučuje revolučných biznis lídrov v najinovatívnejších svetových spoločnostiach.
Svoje skúsenosti úspešne pretransformoval do plánov, ktoré klientom pomáhajú vytvárať vlastné revolučné rastové stratégie.
Kevin je spoluautorom knihy NANOVATION: How a Little Car Can Teach the World to Think Big and Act Bold (Nanovation: Ako malé auto môže učiť svet myslieť vo veľkom a správať sa smelo).
Kevin a jeho manželka Jackie sú tiež autormi medzinárodných bestsellerov NUTS! Southwest Airlines' Crazy Recipe for Business and Personal Success (NUTS! Návod Juhozápadných aeroliniek na podnikanie a osobný úspech), BOOM! 7 Choices for Blowing the Doors Off Business-As-Usual! a GUTS! Companies that Blow the Doors Off Business-As-Usual.
Dr. Freiberg bol časopisom Leadership Excellence Magazine ocenený ako jeden z „TOP 30 najlepších mozgov na vedenie ľudí" a dodnes patrí medzi najvplyvnejších rečníkov sveta.
Kevin je vďaka svojim názorom v oblasti riadenia a motiváce ľudí, firemnej kultúry, inovácií a zákazníckej lojalite, často pozývaný do TV relácií, diskusií a pod. Účinkoval vo viacerých programoch ako napríklad CNBC, CBS Sunday Morning a the CBS Morning News. Účinkoval aj v televíznom seriále Lessons in Excellence vysielanom pre televíziu CNBC India. Jeho články a rozhovory boli publikované v časopisoch the Wall Street Journal, Business Week, Washington Post, Investor's Business Daily, India's Economic Times, India's Business Standard, India's Financial Times, a Capital Business & Finance Magazine of Dubai.
Kevin je aktívny v niekoľkých organizáciách ako Good News to the Poor, celosvetové hnutie, ktoré sa venuje životu na základe princípov vedenia zamestnancov, Voices for Children, organizácia, ktorá obhajuje deti v pestúnskej starostlivosti na súdoch a Monarch High School, stredná škola pre deti bez domova, prvá svojho druhu.
Dr. Freiberg bol ocenený cenami ako NUTS! San Diego Best Business Book Award, NUTS! Benjamin Franklin Award za najlepšiu obchodnú knihu, NUTS! Booz-Allen/ Financial Times Top Five Global Business Book Award a University of San Diego Author E. Hughes Career Achievement Award.
Medzi jeho klientov patria aj tieto firmy:
Bank of America, Blue Cross & Blue Shield, Busch Entertainment, CooperVision, Corel, General Mills, Infosys, Intel Corporation, Major League Baseball General Managers, Pro-Build, Sherwin-Williams, Sony, Tata Group, USAA
Vzdelanie:
Bakalársky titul z anglickej literatúry, štátna Univerzita San Diego
Magisterský titul v oblasti organizačnej komunikácie, štátna Univerzita San Diego
Doktorát z oblasti vedenia ľudí, Univerzita San Diego
Profesor, oddelenie obchodnej školy a komunikačných štúdií, Univerzita San Diego
Člen predstavenstva, KenBlanchardCollegeofBusiness, University Grand Canyon
Témy prednášok:
Vedenie ľudí
Zamestnanie a kultúra
Inovácie
Služby a vernosť
Zodpovednosť
Zmena