Mark Thompson
Výkonný riaditeľ Virgin Unite, expert na rast a zmeny v podnikateľskom prostredí, najpredávanejší autor.

Mark Thompson je spoluzakladateľom a CEO spoločnosti Business Innovation Richarda Bransona, spoločností pod značkou Virgin Unite. Pôsobil ako členo predstavenstva spoločnosti Best Buy, Korn Ferry, Interwoven (HP) a ďalších globálnych firiem.
Thompson pôsobil ako pravá ruka Charlesa Schwaba, kde zastával viacero pozícií od šéfa komunikácie, šéfa HR, séfa medzinárodných vzťahov, zodpovedal za riadenie vzťahov so zákazníkmi a bol producentom Schwab.com. Počas svojho pôsobenia vzrástli spoločnosti aktíva desaťnásobne, na viac ako 800 miliárd dolárov, s bilanciou viac než päť miliónov klientskych účtov a pokračujú v raste naďalej aj počas najväčších ekonomických kríz.
Thompson pôsobil ako pravá ruka Charlesa Schwaba, kde zastával viacero pozícií od šéfa komunikácie, šéfa HR, séfa medzinárodných vzťahov, zodpovedal za riadenie vzťahov so zákazníkmi a bol producentom Schwab.com. Počas svojho pôsobenia vzrástli spoločnosti aktíva desaťnásobne, na viac ako 800 miliárd dolárov, s bilanciou viac než päť miliónov klientskych účtov a pokračujú v raste naďalej aj počas najväčších ekonomických kríz.
Dnes pôsobí ako odborný konzultant Level V Leadership a Built to Last - metódy vzdelávania a koučingu lídrov v oblasti podpory predaja, implementácie inovácií a zavádzania zmien v nestabilných podmienkach.
Management Association uviedla na trh Thompsonov bestseller Now Built a Great Business.
Thompson tiež editoval dve knihy pre Harvard Business Press Weathering, Storm and Crisis as Opportunity.
Dnes pôsobí Thompson ako odborný poradca v oblasti motivácie, leadershipu a podnikania. Thompson pracoval s managementom v 12 odvetviach, vo viac ako 35 firmách. Okrem toho pôsobí Thompson ako predseda American Express Leadership, je členom správnych rád viacerých spoločností, investor a poradca 8 spoločností, pôsobí v rámci World Economic Forum, na John F. Kennedy University a na Stanford University.
Thompson je členom predstavenstva a zakladajúci investor Smule.com, jednej z top Apple iPhone a iPad spoločností dodávajúcich aplikačné riešenia. Je tiež členom World Economic Forum, organizácie zloženej z popredných 1000 manažérov sveta. Angažuje sa v iniciatíve Leadership Dialogue sponzorovanej spoločnosťou American Express.
Časopis Forbes nazval Marka C. Thompsona "Midas Investor“ (teda investor so schopnosťou meniť všetko na zlato).
Je nazývaný aj "Angel Investor", keďže investoval vlastné prostriedky do spoločností, ktoré boli tesne pred zánikom. Stavil tak na vlastnú intuíciu úspechu zmien a inovácií.
Okrem MBA získal Thompson univerzitný titul na Stanford University, kde sa stal investorom Facebook, Baynote, CNS Response, Cancer Genetics, Goldman Sachs Special Opportunities.
Témy prednášok:
Make Change Happen – How World-Class Teams Lead Change Faster
Make Sales Happen – Level 5 Sales Growth / Good to Great Performance
Boost Profits: Customer Service That’s Built to Last
Povedali o Markovi:
"Mark Thompson is the Napoleon Hill of the 21st Century: bestselling author, corporate adviser, economic wizard and leadership guru, whose bestselling books and keynotes heal and inspire world leaders. He is a true Renaissance man who helps focus energy and find solutions in these difficult times. It's truly rare to find someone so consistently brilliant and empathic at the same time.”
Teri Whitcraft, ABC NEWS National Producer Law & Justice Unit
"Mark Thompson, in Success Built To Last, finally reveals a meaningful 'secret formula' for success based on the lives of remarkable people."
"Mark Thompson, in Success Built To Last, finally reveals a meaningful 'secret formula' for success based on the lives of remarkable people."

Sir Richard Branson, Virgin Brands
"Mark Thompson's inspiring message is just what your leadership team needs! He customizes his keynotes to provide actionable ideas and insight for your organization."
"Mark Thompson's inspiring message is just what your leadership team needs! He customizes his keynotes to provide actionable ideas and insight for your organization."

Susanne Lyons, Chief Marketing Officer, VISA

Johan Soor, McKinsey Sweden
"It was such a pleasure and honor to have you as our keynote speaker on our top management program Panorama 2008! On behalf of Nokia, I would like to express our appreciation for your insightful and engaging presentation, where you shared your key learnings from the world leaders that you've met and interviewed. Your ability to convey the message through personal stories was really powerful."

Dr. Kai Oistamo, Executive Vice President, Devices, Nokia

Dr. Kai Oistamo, Executive Vice President, Devices, Nokia
"Many thanks for the excellent workshop. Our clients - high potential leaders - were inspired and energized by your extraordinary message."

Johan Soor, McKinsey Sweden
Viac o Markových prednáškach:
Urobte zmenu - úspech pretrvá
- Ako presvedčiť svoj tím nielen sa vyrovnať so zmenami, ale v „žiť“ transformáciou s vášňou?
- Ako sa firmy vysporiadavajú so zmenami, ktorým čelíte aj vy?
- Aký je rozdiel medzi top 3 lídrami na trhu a tímy ostatnými?
- Ako využiť turbulencie na trhu s cieľom predbehnúť konkurenciu a budovať hodnotu pre vašich zákazníkov?
- Aké sú tri základné faktory, ktoré povzbudzujú zmeny v správaní človeka?
- 7 krokov k zmene vašej spoločnosti.
Predávajte - praktický spôsob, ako rozprúdiť podnikanie
- Ako získať klientov?
- Vytvorte neodolateľnú ponuku. Ako?
- Ako sa stavia partnerstvo - Investície do klientskej lojality
- Päť chýb, ktoré odpudzujú zákazníkov
- Päť "P" zdvojnásobenia predaja: positioning, pain, promise, proof, planning,
- Ako primäť lojálnych klientov na vyšší level - upsell príležitosti
Urobte zmenu - úspech pretrvá
- Ako presvedčiť svoj tím nielen sa vyrovnať so zmenami, ale v „žiť“ transformáciou s vášňou?
- Ako sa firmy vysporiadavajú so zmenami, ktorým čelíte aj vy?
- Aký je rozdiel medzi top 3 lídrami na trhu a tímy ostatnými?
- Ako využiť turbulencie na trhu s cieľom predbehnúť konkurenciu a budovať hodnotu pre vašich zákazníkov?
- Aké sú tri základné faktory, ktoré povzbudzujú zmeny v správaní človeka?
- 7 krokov k zmene vašej spoločnosti.
Predávajte - praktický spôsob, ako rozprúdiť podnikanie
- Ako získať klientov?
- Vytvorte neodolateľnú ponuku. Ako?
- Ako sa stavia partnerstvo - Investície do klientskej lojality
- Päť chýb, ktoré odpudzujú zákazníkov
- Päť "P" zdvojnásobenia predaja: positioning, pain, promise, proof, planning,
- Ako primäť lojálnych klientov na vyšší level - upsell príležitosti
Vytvorte Veľké firmy! - 7 spôsobov, ako zvýšiť zisky na akomkoľvek trhu.
- Ako prvotriedne tímy generujú nezastaviteľný rast
- Päť stratégií služieb zákazníkom, ktoré fungujú
- Sedem spôsobov, ako zvýšiť zisk na akomkoľvek trhu
- Ako sa stať z dobrého najlepším? Aké sú tri kroky potrebné na rozvoj najlepšieho tímu?
- Aké postupy aplikovať aby sa stali manažéri lídrami?
- Aké sú tri kľúčové spúšťače, na ceste za úspechom