Mike Walsh
Mike Walsh pomáha podnikateľom pripraviť sa profesionálne na to, čo ich v ich oblasti podnikania čaká. Vo svojej dnešnej pozícii výkonného riaditeľa výskumného ústavu spotrebiteľskej inovácie Tomorrow poskytuje individuálne spracovanú víziu správania sa zákazníkov a jeho dopadu na budúcnosť odvetvia, v ktorom klient pôsobí.
Mike je autorom knihy „FUTURETAINMENT“, vytvoril tiež blog „The Fourth Estate," ktorý denne čítajú tisícky profesionálov z oblasti médií a šoubiznisu. Vďaka svojmu originálnemu pohľadu na dianie okolo seba sa vypracoval na uznávanú kapacitu v otázke rastúceho vplyvu nových trhov v oblasti prelomovej inovácie a transformácie podnikateľského prostredia. Je neustále na cestách po svete – hľadá tak najlepšie nápady a zhromažďuje najpodstatnejšie informácie pre svoje prezentácie, ktoré umožňujú akémukoľvek druhu publika nielen porozumieť, ale aj začať ovplyvňovať budúci smer vývoja vo svojom odvetví. Namiesto toho, aby sa zameriaval na vzdialenú budúcnosť, Mike využíva antropologický prístup, sleduje, aké prevratné technológie sa objavujú na blízkom horizonte, a ktoré spotrebiteľské inovácie sa chystajú ovplyvniť kritickú masu. Tieto vedomosti potom aplikuje do efektívnych podnikateľských stratégií.
Mike Walsh sa zapojil do diania na internete už v deväťdesiatych rokoch, okrem iného tým, že založil a prevádzkoval Jupiter Research - významnú organizáciu, zaoberajúcu sa spotrebiteľskou expertízou vo Východnej Ázii a Oceánii. Popritom pôsobil na vedúcej strategickej pozícii News Corporation na austrálskom aj ázijskom trhu. Už v časoch prvého boomu webu vo svete spustil v Austrálii internet.com, čím vytvoril najdôležitejšiu miestnu mediálnu sieť, venujúcu sa technológiám a aktuálnym udalostiam.
Mike radí výkonným riaditeľom a tímom vedúcich manažérov v spoločnostiach ako BBC, Fujifilm, Richemont, MSN, Star TV, P&G, Televisa, Hutchinson, Philips, Grey Advertising, Schwarzkopf, Roche Pharmaceuticals, BT Financial a HSBC. Jeho aktuálna kniha „The Divergence“, ktorá vyšla v roku 2012, mapuje vzostup spotrebiteľov aktívnych cez internet na dynamicky rastúcich trhoch krajín BRIC. Jeho výskum poukazuje na to, že internet bude v nasledujúcich rokoch úplne odlišný od štandardných západných modelov a bude potrebovať celkom nový strategický prístup.
Mikeov osobný manifest znie: „Všetko podlieha zmene. Aj to, ako žijeme, ako pracujeme, ako sa hráme. No na to, aby sme pochopili budúcnosť, musíme sa zamerať na skúmanie ľudských bytostí, nie technológií. Napokon, nech je akokoľvek zaujímavé sledovať, ako sa veci menia, skutočné čaro sa začína, keď sa menia ľudia."
Témy prednášok:
FUTURETAINMENT - Včera sa zmenil svet, teraz je rad na vás
THE DIVERGENCE - Keď nastupujúce ekonomiky ovládajú web
UBIQUITOUS - Ako zaujať mobilných spotrebiteľov zajtrajška
NEXTLAB - Dovoľte vašej spoločnosti a konkurencii vstúpiť do sveta budúcnosti