Noah Kerner
Noah Kerner je rodák z New Yorku, ktorý začal svoju kariéru ako DJ, keď mal 14 rokov. Vystupoval v nočných kluboch po celých USA. Bol DJom pre osobnosti kultúrnej scény ako napríklad Jennifer Lopez a objavil sa v „The Today Show" a „The Tonight Show" na NBC.
Počas svojho vysokoškolského štúdia bol frustrovaný tým, že nemal prístup k vybaveniu DJa a hiphopovej kultúre, a tak založil prvý online hiphopový portál, vďaka čomu sa už rok po skončení školy dostal na pozíciu manažéra online marketingu pre VH1 Group.
Po tomto krátkom výlete do prostredia amerického biznisu sa stal Noah spoluzakladateľom firmy s podnikateľskými inováciami pod názvom „Noise", ktorá si kladie za cieľ zmeniť spôsob, akým značky ovplyvňujú mladých ľudí. Noise vymysleli množstvo konceptov, medzi iným prvú facebookovú aplikáciu, pre Chase vytvorili prvú kreditnú kartu, ktorá klientov odmeňuje za zodpovedné správanie, ďalej prvý „white label" obchod na stránke Amazon.com a otvorenú platformu pre vitaminwater, ktorej založenie viedlo k spoluvytvoreniu ich najnovšieho produktu.
Spoločnosť Noise sa dva razy objavila v programe „60 Minutes" ako miesto „ktoré treba navštíviť, ak chcete ovplyvniť rozhodovanie vrtkavých, nepredvídateľných dvadsiatnikov".
Keď mal 27, rozpoznal Noah Kerner príležitosť skĺbiť hudbu s manažmentom značiek a v spolupráci s jedným z najlepších hudobných manažérov sveta, Irvingom Azoffom, založil svoju tretiu firmu „Soundproof". Soundproof podpísali exkluzívne zmluvy na produkciu pôvodnej komerčnej hudby s producentmi ako sú Quincy Jones, Babyface alebo David Foster. Vo veku 29 rokov vyšla Noahovi prvá kniha pod názvom „Chasing Cool." Táto kniha je napísaná v spolupráci s tvorivým vizionárom a jedným z výkonných riaditeľov Barneys a hemží sa postrehmi od 70 podnikateľských vizionárov dneška ako sú napríklad Clive Davis, Bob Pirrman alebo Ian Schager a Tom Ford. Chasing Cool rozoberali mnohé médiá, napríklad NPR, CBS News, Forbes, WWD, The Financial Times, Vanity Fair, GQ a v roku 2007 bola zaradená do rebríčka časopisu Advertising Age s názvom „10 naj kníh, ktoré by ste si mali prečítať." Noah bol jedným z „Naj 30 pod 30" najvplyvnejších osobností podnikania a zábavného priemyslu časopisu Billboard. Bol hlavným rečníkom na konferenciách organizácií Old Navy, Moet Hennessy, Fairchild Publications a eBay; článkami prispel do časopisov Advertising Age a Departures; a najnovšie bol zvolený do správnej rady webstránky Russella Simmonsa, Global Grind.
Noah je absolventom Cornell University, kde študoval ekonómiu a psychológiu.
Témy prednášok:
Manažment značiek
Marketing
Sociálne médiá
Vývoj produktov
Medzigeneračné problémy