Philippe Borremans
Philippe Borremans odštartoval svoju kariéru v oblasti obchodnej komunikácie v roku 1995, v medzinárodnej PR spoločnosti Porter Novelli International.
Počas svojho štvorročného pôsobenia na pozícii PR konzultanta pracoval pre organizácie v Európe ako Federal Express, Iomega, Monsanto, či Association of Plastic Manufacturers. V roku 1997 sa začal špecializovať na krízovú komunikáciu a - ako hovorí on sám – na „online PR". Jeho skúsenosti v krízovej komunikácii zahŕňajú štrajky únie, pád lietadla, či sťahovanie výrobkov z trhu. Odvtedy sa uplatňovanie webu a s ním súvisiacich technológií stali ako komunikácia a nástroje spolupráce jeho obľúbenými aktivitami. V októbri 1999 dostal ponuku, aby sa pridal k IBM Belgicko na pozícii PR manažéra pre IBM Global Services Business. Po roku pôsobenia už bol zodpovedný za všetky externé komunikácie zo všetkých IBM obchodných jednotiek v Belgicku a Luxembursku.
Od roku 2005 zastával pozíciu Európskeho koordinátora pre online komunikačné aktivity IBM a využívanie sociálnych médií v oblasti vzťahov s verejnosťou. Stal sa jedným z "evanjelistov" IBM, ktorý často prednáša na medzinárodných konferenciách. V januári 2008 odišiel z IBM a stal sa spoluzakladateľom sociálnej mediálnej agentúry s názvom Blackline. V roku 2009 sa Philippe Borremans na krátky čas na čiastočný úväzok vrátil do IBM. Neskôr prijal miesto šéfa sociálnych medií pre skupinu spoločností Van Marcke Group of Companies.
Dodnes pokračuje v organizovaní workshopov o využívaní sociálnych médií a je profesionálnym rečníkom v tejto oblasti. Borremans je zakladajúcim členom asociácie the International Association of Online Communicators, riadnym členom asociácie the European Association of Communications Directors a členom the Belgian PR Community. Je tiež vášnivým bloggerom - vo svojich článkoch na www.conversationblog.com komentuje sociálne médiá, spoločnosť, históriu a čokoľvek, čo s tým súvisí. Vystupoval na www.speakerrate.com/speakers/5825-horationelson Specialties.
Témy prednášok:
Vzťahy s verejnosťou
Komunikácia a spolupráca v rámci sociálnych médií
Krízová komunikácia