Rowan Gibson
Rowan Gibson je jeden z najuznávanejších popredných svetových expertov v oblasti obchodnej inovácie. Médiá ho označili ako "Pána Inovátora", "Veľmajstra inovácie", "W. Edwards Deminga v inovácii" a "guru všetkých guru".
"Chcete zažiť budúcnosť už dnes? Počúvajte Rowana Gibsona. On je jeden z tých pár ľudí na svete, ktorý vidí za roh a prináša nám zajtrajšok bližšie."
Dave Ulrich, Business Week
Rowan Gibson je medzinárodne najpredávanejším autorom dvoch hlavných kníh o inovácií stratégií a podnikov - knihy Rethinking The Future (1996) a Innovation to the Core (2008) boli dodnes preložené do viac ako 20 jazykov. Jeho najnovšia kniha, Innovation to the Core (vydaná Harvard Business School press), po prvý krát vysvetľuje, ako vybudovať a udržať hlbokú a rozsiahlu inovačnú schopnosť, ktorá spôsobuje neustály vývin a strategickú obnovu spoločnosti. Počas dvoch desaťročí boli medzi Gibsonovými medzinárodnými zákazníkmi aj najväčšie a najúspešnejšie organizácie sveta. Učí ich, ako uchopiť nové príležitosti rastu, vytvoriť nové dopyty a dokonca, ako premeniť celé firmy pomocou prekalibrovania organizačných systémov podľa jeho formy inovácie.
Gibson je jeden z najžiadanejších spíkrov. Len za posledné tri roky predniesol zásadné prejavy, prednášky a viedol verejné semináre vo viac ako 50 krajinách sveta. Prednášal pre veľké spoločnosti vrátane Accenture, ADP, Ahold, Bayer, Carlson-Wagonlit, Heineken, Henkel, IBM, Mars, Microsoft, Motorola, NCR, NOKIA, Philips, Roche, Siemens, Steelcase a Volkswagen.
Rowan Gibson je tiež veľmi aktívny spisovateľ. Napísal tucty obchodných článkov, stĺpčekov a blogov, ktoré sú čítané po celom svete. Veľmi často poskytuje rozhovory do televízie a rádia, takisto ako aj pre medzinárodnú tlač. Objavil sa vo Forbes, BusinessWeek, Harvard Business Review, ale aj v CNN a BBC World Science. Tiež sa objavil v niekoľkých dokumentoch o biznise.
Rowan sa narodil a študoval v Londýne, kde aj začiatkom 80. rokov začala jeho kariéra reklamného agenta. Neskôr sa stal medzinárodným kreatívnym riaditeľom spoločnosti Euro RSCG, ktorá je jednou z najväčších reklamných agentúr na svete. Po úspešnej kariére v reklame, brandingu a obchodnom podnikaní sa Rowan Gibson stal strategickým a inovačným konzultantom pre skupinu spoločností Fortune 500 po celom svete. Sústredil sa hlavne na to, ako dosiahnuť účinnú a udržateľnú inováciu vo veľkých podnikoch.
Rowan Gibson za posledných 20 rokov žil a pracoval v rozličných krajinách a hovorí plynulo troma jazykmi. Dnes rozdeľuje svoj čas na písanie, rečnenie a konzultovanie. Momentálne žije so svojou ženou a dvomi deťmi pri nemeckom meste Düsseldorf, no popritom aj intenzívne cestuje.
Témy prednášok:
Inovácia až k jadru: plán na premenu inovácie vašich firiem
Ako uskutočniť inováciu: praktické nástroje na dosiahnutie inovačnej dokonalosti
Štyri objekty inovácie: reverzné inžinierstvo - myseľ inovátora
Ovládnutie obchodného modelu inovácie: vytváranie nových vývinových príležitostí
Vojnová miestnosť inovácie: výherné stratégie v nepokojných časoch