Sahar Hashemi
Sahar vytvorila dve značky, ktoré jej priniesli titul „priekopník v oblasti života národa" udeľovaný Jej Veličenstvom kráľovnou.
Prvým úspechom Sahar bola britská sieť kaviarní Coffee Republic, založená v roku 1995. Podarilo sa jej rozšíriť prevádzky na celkový počet 100 a ročný obrat, pred ukončením podnikania v roku 2001, predstavoval 30 miliónov dolárov.
Následne založila spoločnosť Skinny Candy, ktorá vyrábala cukrovinky „bez viny", ktorú v roku 2008 predala spoločnosti Glisten Plc. Sahar Hashemi je autorkou bestselleru „ Každý to dokáže - budovanie spoločnosti Coffee Republic od kuchynského stola", ktorý bol preložený do 6 jazykov.
Po úspechu tejto knihy sa Sahar stala medzinárodne uznávaným motivačným rečníkom v oblasti inovácií a podnikateľského myslenia. Vo svojej novej knihe „Zapnúť", ktorá bola uvedená na trh v marci 2010, vychádza z vlastných skúseností, založených na spolupráci s významnými spoločnosťami v oblasti aktivovania kreatívneho podnikateľského myslenia. Ako motivačný rečník využíva svoje osobné skúsenosti, aby povzbudila zamestnancov opustiť ich zónu pohodlia, prebrať sa k aktivite, naučila ich rozoznávať príležitosti, kreatívne myslieť a dokázať tieto inovácie uskutočniť, a tak sa stať nenahraditeľnými.
Ekonomickým fórom v Davose bola vymenovaná za „Mladého svetového lídra". Saharine podmanivé a povznášajúce prejavy sú jedinečné v tom, ako spája vlastný fascinujúci príbeh s kľúčovými témami riadenia zmien a zapájania zamestnancov. Rozprávaním svojho súkromného príbehu sa spája s divákmi na emocionálnej úrovni a prináša do života vášeň, odhodlanie a otvorenú nepredpojatosť potrebnú k úspechu. Dokáže zanechať silný dojem, podnecovať v publiku ducha s heslom „ Dokážeš to" a poukázať na nástroje a zvyky, ktoré budú viesť k úspešnému naplneniu jej hesla.
Témy prednášok:
Zmeňte myslenie - stimulovanie tvorivosti a inovácií v organizáciách
8 zvykov na dosiahnutie zmeny myslenia
Každý to dokáže - prebudenie podnikateľa
Život mimo zóny pohodlia - podnikateľská cesta
Podnikateľské vedenie
Kráčať v zákazníkových topánkach
Každý to dokáže - cesta premeny myšlienky na obchod